به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان شرقی ) جعفر حسن زاده گفت: برای انجام بهتر و مطلوب تر ارائه خدمات در جهت تکریم ارباب رجوع و ارج نهادن به وقت آنها و ارائه خدمت در محلات به شهروندان ، استعلام های سابقه مالکیت همه ارگان ها و ادارجات ، استعلام ملی ، دولتی و موات بودن اراضی ، استعلام بانکی اقشار ویژه از سوی شعب بانک های عامل از طریق 18 نمایندگی دفاتر پیشخوان دولتی مستقر در شهر تبریز انجام و در ادامه نیز در جهت ارائه خدماتی که امکان ارائه از طریق دفاتر باشند احصاء و به مرور زمان به خدمات قابل ارائه در دفاتر اضافه می شود .
وی افزود : شهروندان محترم میتوانند در جهت استعلام و انجام امور فوق با مراجعه دفاتر پیشخوان، نسبت دریافت خدمات اقدام نمایند .
حسن زاده افزود : ارئه این خدمات در جهت انجام سریع و بهتر درخواست های شهروندان بوده و دیگر نیازی برای حضور در اداره کل نیست.
سرپرست اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی گفت : برای ایجاد فرصت برابر، برای هرشهروند عزیز و کاهش بوروکراسی در سیستمهای اداری اراه خدمات به ارباب رجوع بصورت خودکار صورت خواهد پذیرفت که همانا نهایتاً رضایت ارباب رجوع را در برخواهد داشت.
حسن زاده اظهار کرد: یکی از مزایای ارائه خدمات الکترونیکی ،نهادینه نمودن مبحث دولت الکترونیک در بطن جامعه شهری و روستایی است. بطوریکه اقشار مختلف جامعه بصورت عملی با مزایای استفاده از خدمات دولت الکترونیک آشنا شده و به خوبی از آن در زندگی روزمره خود استفاده خواهند کرد.